HTML

keep rockin'

napról - napra próbálom megörökíteni, és a saját megvilágosodásom elé tárni, milyenek az itt élő emberek, és milyen is az élet a világnak ezen a felén

Friss topikok

  • momoncs: jó kis írás, ne hagyd abba! :) (2010.11.20. 02:26) Isten és a zene
  • freeeyes: Köszönöm a kommented, megtisztelő, hogy elolvastál. (2009.03.09. 21:58) szóval, vigyázzatok!

Linkblog

haladéktalanul rá kell jönnöm, mi az élet igazi értelme

2008.10.29. 19:01 Vi Csu

új fejezet

Címkék: újfejezet napló

Rég nem posztoltam tudom. Teljesen kifárasztott a létfentartás, és Kedves Édesanyám lélekölő nevelése. Nekem személy szerint nem sok örömöm van a családomban.

Egy új történet veszi kezdetét. Az elején meglehetősen unalmas lesz majd, de később annál több szenvedés olvasható majd benne.

Elhatároztam, hogy elköltözöm Spanyolországba. Rá kellett jönnöm, hogy túl sokat áldozok magamból a Magyar Tél által. Az út, amit kinéztem magamnak, iszonyú önmegtartóztatással kikövezett, és minden képzeletet felülmúlóan kemény erőpróbának ígérkezik. Nem kevesebb a feladatom, mint legyőzni önmagamat, hogy azután annál kirobbanóbban teljesedhessek ki. A feladat gyakorlati lényege, a pénz gyűjtése és az ottani munka leszervezése. Első lépésben meg kell teremtenem az anyagi feltételeit az elrugaszkodásnak és a megkapaszkodásnak. El kell intéznem továbbá egy valamire való munkát amihez megérkezve azonnal hozzá láthatok. Legfontosabb megkapaszkodnom, és a körülnézés csak ez után következhet. A sikerem teljességéhez kellene, hogy úgyszólván "minden mérő vasat" talomba rakjak. De én úgy gondolom, sokkal inkább elhatározás kérdése. Mikor már semmi másra nem tudsz gondolni, na akkor van esélye a dolognak. A totális önmegtartóztatás és a lét lekorlátozása pusztán a vegetáció szintjére, eléggé képtelenségnek tünik egy ilyen szeleburdi ember számára, de az unalom, ami egyébként soha életemben nem kínzott igazán, most sem lehet valós félelem, vagy mérgező veszély, hiszen sok olyan élvezet adott számomra, amihez különösebb pénz nem szükséges. Ha végképp rámtörne a kiüresedés, vagy a magány rémülete, elmehetek horgászni, ott lesz nekem az irodalom, vagy csak nekiállok megfőzni egy soha nem próbált receptet. Rengeteg barátom van, és bízom benne, hogy lesz majd egy lány is ezekre a napokra, aki "leporol" majd néha, és teszi ezt csak azért, mert egyszerűen szeret velem lenni.

A lényeg és ezen blog célja is az lesz, hogy minden nap számba vehessem, és vegyem is, mit tettem, hogyan halad az ügyem. Így élesíthetem, edzhetem kitartásom, megörökíthetem esetleg, miként változik meg az életem a saját döntéseim nyomán, avagy, miként bukik bele egy ember a saját életébe. Egy elektronikus feljegyzésbe vésve, egy kudarc története.

Kívánjatok szerencsét, én nekimegyek holnaptól, és sok sok erőt!!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mostvan.blog.hu/api/trackback/id/tr58739099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása